Day: May 18, 2016

Rumah Subsale Vs Rumah Undercon

Saya suka tengok anak muda sekarang berusia 24 tahun dah mula ada kesedaran untuk memiliki rumah. Ada yang lagi bagus dah ada 2-3 bijik rumah (celik financial bagus-bagus) Tapi kalau anda masih belum ada rumah tak apa.. belajar dulu ilmu hartanah dan proses beli rumah..kemudian kumpul duit untuk beli.. Yang penting masing-masing ada target tersendiri.. […]

Read more

12 Tengah Malam Nak Semak Market Value?

Ejen hartanah ni.. kerja tak kira waktu.. Hari biasa pun kerja.. hari cuti pun kerja.. hujung minggu pun kerja jugak! Secara puratannya 24/7, 365 hari bekerja.. (tapi kalau cuti pulak tak perlu isi borang..hihi..berapa lama pun tak apa..) Smartphone tu kalau boleh ada 2 power bank standby.. Sentiasa bersedia untuk menjawab panggilan client!! (panggilan Ilahi? […]

Read more